Prolaze godine od kada su imenovani direktori nekih državnih tvrtki pa se tako bliži i kraj mandata Kristijana Pavića u ACI-ju..
Njegov mandat su obilježile njegova bahatost i zbog njega su se mnogi podsmjehivali Plenkoviću jer mu je dopustio ponašanje i netransparentnost kakva nije viđena u niti jednoj državnoj firmu osim u HEP-u gdje uprava troši milijune kuna na oglašavanja u podobnim medijima i na tzv. Sponzorstva ali to je neka od budućih tema kojima će se redakcija baviti.
Dovoljno je napomenuti činjenicu da je ACI jedina državna tvrtka koja iz očito razloga znanih samo izabranima ne spada u sustav javne nabave pa je tako uprava opušteno u milionima kuna npr. premašila plan investicija oko obnove marine u Rovinju, a ta ista uprava je nabavila i katamarane bez javnog natječaja o čemu je izvještavalo i RTL-ovo Provjereno kada je nastala i legendarna izjava tajnika Ministarstva prometa da ako bude nekih nepravilnosti u nabavi da će on odgovarati za to…
Direktor ACI-ja očito imao dovoljno slobodnog vremena u koroni pa je u pauzi položio pilotski ispit, a onda odlučio osnovati i firmu ACI fly koja će ići u nabavu aviona (naravno bez javne nabave) tako da se on može valjda vozikati istima..
Vertikala je mudro posložena iza leđa Plenkovića koji ne shvaća što se tu uopće događa jer mu Butković taji informacije o svim tim marifetlucima..
Upravu bi inače trebao nadzirati i kontrolirati i zabraniti netransparentne nabave Nadzorni odbor kojem je na čelu Dražen Ivanušec (inače tajnik ministarstva prometa) koji za taj angažman sprema svaki mjesec neku pinkicu i u znak zahvalnosti za isto umjesto da nadgleda Pavića on mu se očito divi,ne pita puno i dobije poneki besplatni ručak od dobavljača ACI-ja.
Državu u skupštini ACI-ja predstavlja ministar Butković koji se nema vremena puno zamarati odlaskom na Skupštinu jer mu je valjda važnije lobirati za građevinsku firmu Butković prijevoz koja se gle čuda pojavljuje, kako pričaju kuloari, kao podizvođač u nekim državnim i lokalnim projektima, ali to je očito nagradno pitanje za USKOK koji je kako je rekao Šprajc u RTL direktu nakon Zagreba krenuo do Splita, a otamo bi mogao možda i do Novog Vinodolskog i Rijeke.
Na Skupštini bi se trebala motati (ali da previše ne pita jer ako priča onda upada u probleme kao što je naveo tjednik Nacional) i ministrica Brnjac koja umjesto da odlazi na Skupštine društva koje treba nadgledati direktora Pavića sreće na ručku u Opatiji (i ne postavlja previše pitanja), a u tu ekipu ministara koji pokrivaju ACI spada i pogubljeni ministar Horvat koji bi trebao birati direktore javnih poduzeća i kontrolirati iste, ali od tog Karamarkovog izabranika slabe koristi jer kako ga je “oprao“ Vanđelić, zbog njega stoji obnova Zagreba i zbog njegove će nesposobnosti brojni građani dočekati zimu u neobnovljenim zgradama i zbog toga je siguran kandidat da se oprosti sa ministarskim mjestom kad krene rekonstrukcija vlade na jesen.
Zašto ga se Plenković zbog te nesposobnosti ne riješi i ranije samo on zna.
Inače taj Horvat i Butković godinama nisu u stanju izabrat direktora Croatia Airlines i zbog toga se premijeru podsmjehuju u Bruxellesu, a sada očito zbog nekih svojih interesa dopuštaju Paviću da osniva firmu za avioprijevoz koja je konkurencije toj nesretnoj Croatia Airlines.
Genijalno priča je da ispada da je jedna Drzavna strateška firma konkurencija drugoj strateškoj firmi, a obje kontrolira Butković?!
U jednoj se trudi ne izabrati direktora, a u drugoj se trudi očito posložiti uvjete zajedno sa Ivanušecom da bi Pavić ponovo bio izabran?!
I sada vratimo se natječaju za izbor direktora ACI-ja.
Očito se Butković (da bi ga Bačić zaštitio od smjene kod premjera) sprema pripremiti natječaj da se nitko drugi osim Pavića ne može javiti i uvjete će posložiti Butković uz političku podršku Branka Bačića da bi njegov štićenik Pavić mogao dobiti novi mandat i nastavit započeto kao npr. obnovu marine na Bačićevoj rodnoj Korčuli, a projektiranje koje marine radi firma znakovitog imena Alkar u sridu iz Sinja sa 2 zaposlena?!, a zna se da na Korčuli do sada ništa nije moglo proći bez Bačićevog blagoslov.
Sigurno je firma iz Sinja imala najbolje reference ipak ima 2 zaposlena pa je zanimljivo kako takve reference mogu biti bitne da se dobije takav projekt…
Tako da su vjerojatno uloge podijeljene pa Bačić ima zadatak da kod Plenkija lobira da Butković preživi( jer je isti u prošloj parlamentarnoj kampanji poručio Plenkiju da se on mogao kandidirati za župana ako ga to zanima, a ne da njega gura u to u sada bi ta bahatost mogla uz priču o kamionima dovesti do njegove smjene), a zauzvrat će on pripremit natječaj tako da se na njega ne može prijaviti nitko tko bi mogao ugroziti Pavića…
Najbolje bi bilo da se u uvjete natječaja ubaci da budući predsjednik uprave mora imati položeni pilotski ispit u doba korone za vožnju Cesni jer će ACI kupovati Cesne .
Može se samo zapljeskati ekipi koja je to super složila i koja se očito dobro zabavlja i podsmjehuje Plenkoviću što im to dozvoljava..
Ali su zaboravili tko se zadnji smije najslađe se smije…
Od trijumvirata Bačić-Butković -Pavić jedan i to Branko je već krenuo u politički mirovinu jer nakon što je izgubio sve moguće izbore na Korčuli je obavješten da je za njega pametnije da se povuče i s mjesta predsjednika Županijskog odbora HDZ-a što je bespogovorno i poslušao…
Da li će idući koji će zbog omalovažavanja premijera i bahatluka izgubiti funkciju biti Butković ili Pavić znat će se ubrzo.
