Redakcija objektiva je u posjedu fotografija najveće ACI-jeve investicije marine u Rovinju koja u sred sezone sudeći po fotografijama zjapi poluprazna. Obnova te marine je koštala milijune eura, a naravno odrađeni su i višemilijunski dodatni radovi za koje vjerojatno nije provedene za sve radove niti javna nabava (šuška se da je najveći izvođač radova neka firma Dubina ) jer ACI ima specijalan status međudržavnim tvrtkama i nije obveznik javne nabave, a nadzire ga državni tajnik ministarstva prometa Ivanušec čuven po izjavi kada je rekao da će nadzorni garantirati svojom imovinom ako se utvrde nepravilnosti u kupnji katamarana, a o čemu je izvještavao RTL.
U kuloarima se priča da je obnova marine u Rovinju koštala skoro kao gradnja nove marine FRAPA koju je Pašalić gradio u Dubrovniku pa je onda lako zaključiti da li je tolika investicija bila ekonomski opravdana .
Ali tko pita za te detalje ionako niti direktor Pavić niti nadzorni na čelu sa Ivanušecom i Frankovićevom pulenkom Marijetom Hladilo nije trošilo svoje novce za obnovu marine nego su to sve državni novci ali to što vlasnik država ne kontrolira, a niti DORH da li je sve bilo transparentno kod obnove, Paviću i ekipi dobro dođe.
Njima je ključno da uz pomoć Branka Bačića (najvećeg HDZ-ovog gubitnika izbora koji je izgubio sve na Korčuli ) nagovore Plenkovića da zamoli Butkovića da predloži Pavića za još jedan mandat jer momak je očito u naletu pa mu treba još par godina da bi npr. ACI pokrenuo zračnu kompanijicu (kako se navodi u projektima kompanije) s avionima starim i do 40 godina kojih se očito ni Grunf ne bi postidio…
Do kada će Plenković trpjeti da ga takvi likovi kao Pavić ismijavaju s netransparentnim kupnjama katamarana, zakupima sjedišta ACI-ja kod Linićevog frenda Kalema, obnovama marina koje su u sezoni poluprazne, fantazijama o kupnjama aviona koji mogu biti i muzejski primjerci znat ćemo ubrzo jer se odluka o čelnom čovjeku ACI ja donosi ovih dana .
Ako Plenković dodjeli još jedan mandat Paviću kao što se ovaj hvali da je uz poguravanje Bačića dogovoreno to će značiti da premijera uopće ne zanima transparentno poslovanje i očuvanje poslovnih interesa firme koja umjesto da bude perjanica nautičkog turizma postaje firma slučaj.
