Gordan Lauc piše o tome kako je agresivno nametanje cijepljenja protiv covida dovelo do tog da ljudi imaju sve manje povjerenje u cijepljenje.
“Kada nešto što bi trebalo biti javnozdravstvena politika pretvorite u otvoreno lobiranje i ucjenama i besmislenim prisilama na cijepljenje generirate bezočno visoke profite industriji pandemije, na kraju dobijete potpuni kolaps povjerenja u sve institucije…
Sada je i the New York Times, medij koji je bio jedan od najgorih promotora oštromjeraške politike, shvatio da je politika koju su podržavali uzrokovala doslovno kataklizmički kolaps povjerenja u cijepljenje, što ugrožava živote milijuna djece…
Lobisti industrije pandemije su zloupotrijebili ne previše pametne tzv. „popularizatore znanosti“ kako bi svoje reklamne poruke plasirali kao „znanost“, a sve one koji su upozoravali na pogreške u tom pristupu etiketirali kao antivaksere. U mnogim državama su uspjeli ušutkati sve koji nisu aktivno širili njihove reklamne poruke. U Hrvatskoj srećom nisu u tome u potpunosti uspjeli, iako im se mora priznati da su se doista trudili”, ističe Lauc.
Lauc je primijetio da je i Jutarnji list promijenio svoj stav o pandemiji.
“Sve više mi se sviđa kako Jutarnji piše o pandemiji… “Prekomjerno granatiranje covidom” je baš dobar izraz za ono što pandemijski marketing radi…Kada imate milijarde na raspolaganju za lobiranje, možete na neko vrijeme kreirati svoju “istinu”, no to ne može trajati zauvijek, jer ipak nisu svi ljudi na prodaju.
Nema dvojbe da smo u 2020. godini imali ozbiljnu pandemiju novog virusa, no već više od godinu dana nas u izvanrednom stanju održavaju samo lobisti pandemijske mafije koji programirano šire strah kako bi ostvarili svoje ciljeve”, ističe Lauc.