Otkrili smo najuspješniju Hrvatsku tvrtku čijih se rezultata i uspjeha ne bi postidio ni premijer Plenković, a ni njegov kolega iz Europske pučke stranke Vučić, a podržao bi takav transparentan izbor i predsjednik Sjeverne Koreje.
Da čitatelji bolje shvate organizira se natječaj za nešto najbolje i onda se organiziraju razne kategorije i onda tko najviše plati dobije sve nagrade, pomete konkurenciju i onda se svi zajedno slikaju i raduju nagradama pa lijepo jedu i piju na račun poduzeća i onda tu odu radosti prenesu mediji koje ACI sponzorira i onda se radi važnosti pozove i ministrica i direktor HTZ-a da se i njoj pohvale pa se svi ushićeno slikaju.
Bitno je da ti mediji ne pišu o problemima, gubicima na projektima, pogrešnim ulaganjima, pogodovanja bliskim prijateljima i slično.
Koliko je izbor bio napet do kraja govori podatak da npr. direktor marine u Dubrovniku (Leo Ajduković) koji je pobijedio u gastronomiji vjerojatno je u svom prošlom poslovnom vijeku bio možda kuhar pa je svojim iskustvom uspio priskrbiti marini u Komolcu tu prestižnu nagradu jer su druge marine ACI-ja bile u oštroj konkurenciji s Dubrovnikom ali su njihovi kuhari vjerojatno imali manje Michelinovih zvjezdica.
Na igrokazu ipak nije sudjelovao ministar Butković koji nakon medijskih natpisa oko propale firme ACI-fly koja ima zaposlene, a nema avione i kada je shvatio da je direktor ACI-ja u slično vrijeme kad je ACI išao u velike akvizicije kupio privatni avion, a da ga je on smjestio i na čelo lučke uprave Dubrovnik, odlučio da je mudrije da se ne ukazuje jer očito situacija u ACI-ju nije tako blistava kao što se prikazuje.
A bliži se izborna godina pa mu može štetiti kad počnu pitanja o avionima, kamionima, katamaranima i sličnim prijevoznim sredstvima.
