‘Tko je ovo popušio, taj je na tom životnom testu ‘fljosnuo’ do boli!’, smatra novinar RTL-a.
– Krenula je prozirna koordinirana PR kampanjica širenja straha za uvaljivanje 4. doze na jesen i zgrtanje nove svježe love za farmaceute’, tvrdi novinar RTL-a Boris Mišević.
– Gataju majstori zablude da stiže “najopasnija” varijanta. Za bolest sa stopom smrtnosti od 0.2 %! Za zdrave ljude i nižom! Marketing straha i dalje istom zastrašivačkom taktikom melje gluposti i laži pa se ljudima tamo uvaljuje 4. doza cjepiva koje je totalno podbacilo u praksi. Naravno većini ljudi uopće nije ni trebalo. Prejadno!’, objavio je Mišević na društvenim mrežama.
– Ljudima istovremeno nitko recimo ne savjetuje, kako da na PRIRODAN način, vježbanjem, prehranom, suplementacijom i načinom života, zaštite sebe i fakat ‘boostaju’ imunitet. Ova, kao pandemija, je doista najbolji i najednostavniji test inteligencije. Tko je ovo popušio, taj je na tom životnom testu fljosnuo do boli!’, sarkastično zaključuje Mišević.
U Hrvatskoj mediji izvješćuju da je svaki dan sve više zarađenih.
