Koliko vremena u prosjeku dnevno izdvojite za jednu objavu na društvenim platformama?
Koliko vremena ću izdvojiti za objavu ovisi o kakvoj se objavi radi. Za svaku objavu potrebno je urediti se (šminka, frizura), isplanirati lokaciju, znati pozirati, imati kvalitetnu opremu i osobu/fotografa koji će me snimiti. Kasnije je potrebno odabrati fotku/kadrove koji najbolje odgovaraju imidžu. Nakon odabira slijedi obrada fotke. Influencer često obavlja poslove koje bi inače u marketinškim kampanjama obavljalo 5-7 osoba.
Koliko Vam znači interakcija s pratiteljima te da li radi utjecaja koji na iste imate osjećate poseban pritisak i odgovornost radi sadržaja koji objavljujete?
Interakcija s pratiteljima mi puno znači kako u poslovnom, tako i u privatnom smislu. Algoritam funkcionira tako što prati povijest interakcija te sukladno tome plasira sadržaj na naslovnu stranicu, zbog toga je bitno da sam uvijek aktivna i potičem pratitelje na interakciju. Isto tako, društven sam tip pa sam puno ljudi upoznala na Instagramu te ostala s njima dobra prijateljica!
Koliko se znanja koja ste stekli na fakultetu ekonomije može primijeniti na trenutne poslove koji su vezani uz društvene mreže i organizaciju evenata te kakvi su Vam planovi za budućnost?
Stečeno znanje pomoglo mi je da od sebe stvorim prepoznatljivu osobu u ovom dijelu promocije, da svoju kreativu i ljubav prema zabavi pretvorim u posao.
Trudim se imati pozitivan društveni utjecaj na svoje pratitelje i ponosna sam na dosadašnji uspjeh. Veselim se ovoj godini i nadam se da će mi se trenutni planovi, koje još ne želim otkrivati, i ostvariti!