Domaćini ministru bili su predsjednica Uprave Marta Bulhak te direktor Sektora lanca opskrbe Alberto Terzi. Tijekom obilaska pivovare u Karlovcu, na svakoj ključnoj dionici pridružili su im se stručnjaci zaduženi za pojedini segment procesa proizvodnje piva.
Osim prezentacije i demonstracije nastanka piva od varionice do punionice, ministar je obišao i energanu te zeleno skladište gotovih proizvoda energetskog certifikata A+. Upravo na tim lokacijama ponajviše je do izražaja došla snažna usmjerenost HEINEKENA Hrvatska na održivo poslovanje te smanjenje negativnog utjecaja na okoliš i klimatske promjene, u što je uloženo oko 10 milijuna eura u zadnjih deset godina.
Kompanija tako već više od desetljeća uspješno smanjuje vlastiti ugljični otisak pa je tako emisija CO2 u proizvodnji u Karlovcu smanjena za preko 50 posto u odnosu na baznu 2008. godinu, dok potpunu ugljičnu neutralnost u sektoru proizvodnje HEINEKEN na globalnoj razini želi postići do 2030. godine. Do tad je cilj i značajno smanjiti utrošak vode po proizvedenoj litri piva, a u Hrvatskoj je potrošnja vode za tu namjenu u desetak godina smanjena za preko 40 posto.
Osim bioplina, koji nastaje kao koristan nusproizvod u pročišćavanju otpadnih voda, pivovara u Karlovcu danas koristi električnu energiju 100 posto dobivenu iz obnovljivih izvora, što uključuje i onu proizvedenu radom gotovo 1.400 solarnih panela na krovu vlastitog, 3 milijuna eura vrijednog, zelenog skladišta. Ti solarni paneli proizvedu 395.000 kWh električne energije te tako smanjuju emisiju CO₂ za 118 tona godišnje.
„Zadovoljstvo mi je bilo uživo vidjeti ovako uspješne primjere implementacije održivosti u proizvodni proces i poslovanje. Posebno me se dojmila zelena i digitalna transformacija kompanije koja je svojim odgovornim odlukama, ali i značajnim financijskim ulaganjima uspjela unaprijediti svoju gospodarsku funkciju te istovremeno smanjiti utjecaj na okoliš. Čestitke i nastavite tako dalje“, izjavio je ministar Ćorić.
Na pohvalama je zahvalila predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska Marta Bulhak koja je poručila: „Već godinama slijedimo našu strategiju održivog poslovanja u želji da budemo snaga promjene u rješavanju sve većih okolišnih pitanja. Tako smo u desetak proteklih godina u naše zelene projekte uložili oko 10 milijuna eura. Na tom putu imamo veliku podršku zaposlenika, potrošača, lokalne zajednice i drugih dionika na svim razinama što će nam olakšati da nastavimo stvarati bolji svijet.“
