U SUSRET LOKALNIM IZBORIMA! KONAČAN KRAJ MILANA BANDIĆA!!! NIJE UŠAO NIGDJE I PLENKOVIĆ GA NE TREBA!

Na ovim izborima građani su pokazali da im je puna kapa Milana i njegovih poslušnika.Odlazi u povijest nakon što ga je raskrinkao JURIČAN, a nastavio hrabri Tomašević. Da se kraj bliži osjetili su i njegovi najbliži suradnici, kao što su osjetili da je vrijeme da napuste brod koji tone. Je li za mnoge od njih […]

Na ovim izborima građani su pokazali da im je puna kapa Milana i njegovih poslušnika.Odlazi u povijest nakon što ga je raskrinkao JURIČAN, a nastavio hrabri Tomašević.

Da se kraj bliži osjetili su i njegovi najbliži suradnici, kao što su osjetili da je vrijeme da napuste brod koji tone. Je li za mnoge od njih prekasno, vrijeme će pokazati.
U nastavku je tekst da se čitatelji malo podsjete…

Kaže Milan da dela, neprestano, 365 dana, tu i tamo i 366, ovisno o godini, kad gledam te njegove plakate, nekako se nameće samo jedna riječ koja ide uz taj slogan! Pet slova, prvo je š – kaj dela Milan – Milan dela štetu!? Dela Miki štetu, već pun kufer godina, još više dana, dela i ne zaustavlja se… Delao bi i veću, samo da može… Dela Miki po prioritetima građana Zagreba, dela škole, vrtiće, vodovod, kanalizacija, hahaha, ili ipak ne, drugi su prioriteti kod našeg Mikija, to su redom pametno uloženi milijuni kuna u slijedeće: spomenik Franji, spomenik državi, spomenik crkvi, toranj-dva, žičara, stadion, taman kad smo se ponadali i skijaškoj skakaonici, on izađe sa metroom… ne onim lancem za veleprodaju, nego pravim metroom, podzemnom željeznicom, tramvajem pod zemljom… To je nova mantra, to je njegov novi WC, to je nova dekica za Kikija, ili kako mu se već zove pas…

Dok se ne zakopa prva lopata, on vjerojatno završava neki kurs, pa da osobno ide pod zemlju probijati tunele, tko bi to bolje mogao od njega, pa on je za sve, zamislite još da mu je ona država omogućila bar malo šire obrazovanje, dosad bi bio s Elonom Muskom na svemiru… Ovako, kad ne ide u zrak, ajde da idemo pod zemlju… Jules Verne u real time-u!!! Nije šala, iako sam mislio da jest, skoro da sam bio siguran da je neka zaiebanzia, kad ono, nikad ne podcjenjuj Mikija i njegove ideje… Trebalo bi više prostora da se popiše bar dio njegovih obećanja, ali s ovim novim, uz one koje život znače, crkve, fontane i spomenike, nas je opet impresionirao…

Nedavno sam bio u Bruxellesu i zatekao se na mjestu gdje se renoviraju tramvajske šine. Zanimalo me kako to izgleda, vidio sam da ove zagrebačke šine stalno cvile, treba im godina-dvije i cijuuu, treba ih opet obnavljati… i tako cijelo vrijeme otkad je Zagreb dobio novi tramvaj… Razlika ovog i prošlog je u izgledu ogromna, i to u prilog ovog novog, kvaliteta se ne može niti mjeriti, to se mora priznati, ono što je još razlika jest u težini, novi tramvaj je skoro duplo teži od prošlog… Navodno je baš to razlog radi čega se nigdje drugo nije mogao prodati, bio je dobar samo za nas…

Zamolio sam nekoga tko se bolje razumije u tu cijelu problematiku da mi objasni o čemu se radi… Usporedili smo slike iz Belgije s ovim našim zagrebačkim i evo u čemu je razlika…
Naš tramvaj je puno teži, duplo teži nego što je bio, a podloga po kojoj vozi nije kompaktna, gredice na koje idu tračnice su ostale na istim mjestima, jednako razmaknute kao prije, kad je po njima vozio duplo lakši tramvaj… Zakon fizike je jasan, imamo duplo veći pritisak na istu podlogu, to dovodi do deformacija koje su naročito vidljive na mjestima gdje tramvaj koči… Tako npr. u Vlaškoj ulici, tik prije Draškovićeve imamo “novu” prugu, ne stariju od godinu-dvije i skroz deformiran kolnik. To sam vidio na dva mjesta, auti poskakuju, gumeni bufferi izviru i ispadaju iz šina, plešu i tramvaj i automobili… to je samo jedan primjer, svi vi koji se vozite tramvajem lako možete prepoznati o čemu pričamo…
Nije velika filozofija, naši izvođači to rade na taj način… Slučajno smo pronašli i kako izgleda polaganje šina u Brieselu, tamo se donese betonirani blok u kojem su već montirane šine, sve je obloženo širokim slojem gume i stavljeno na podlogu koja je prilagođena za takvo opterećenje – rezultat je vidno drugačiji, možda i zato, jer tamo izvođači i investitori javnog novca osim prava na trošenje imaju i obavezu preuzimanja kvalitete za izvršeno… Možda se radi o novoj tehnologiji, ali to bi značilo možda i druge izvođače, a to Miki ne voli…
A onda usput, kad bi tramvaj vozio, kad to ne bi trebalo često popravljati, tramvaj bi vršio i funkciju radi koje i postoji, vozio bi ljude u grad i na posao, ne bi se tresao, ne bi proizvodio štetu, ne bi proizvodio frustracije svima onima koji ga trebaju, a takvih su stotine tisuća…

Naši tramvaji ne voze, naše se šine popravljaju, strah me i pomisliti da su ovi ljudi iskoristili potres kako bi sakrili neke svoje “fellere…”.

Ali onda, kad bolje promislimo, Milan Bandić je odgovorna osoba, on je čak i na vlastitom primjeru, a znamo da sigurno više voli Zagreb nego sebe, pokazao da drži i do sebe, njegov stan od 300m2 nije blizu šina, on se ne trese, a ako se nešto slučajno i zatrese i učini da se njegov pas osjeti nesigurno, tu je Fendi deka od biranih vlakana, kako bi amortizirala strah i te male tramvajske potrese… Baš me zanima u kakvoj deki Milan spava, u što se on umota kad mu padaju ideje da se igra Jules Verna koji će odvesti Zagreb i Zagrepčane u središte zemlje…

Tu i tamo uzme Milan i Boga u usta, puno češće djevicu Mariju – u tom trenu sliči na Trumpa, manekena grijeha i pravog primjera odsustva ikakve kreposti – koji ima hrabrosti uzeti Bibliju i prijetiti… Ali Amerika je i tu valjda nešto drugačija od Hrvatske, tamo su brojni svećenici ustali protiv takvog ponašanja, tamo ih je jako puno komentiralo kako takav čovjek nema nikakva prava pozivati se na Bibliju… Ali, to je Amerika.

Ovi naši svećenici, nikome nikad nije palo na pamet da šapne tom čovjeku da pročita nešto Biblije, pa možda i dođe do one – ne spominji ime Božje uzaludno… Uzaludno je izgleda očekivati da mu to šapne bilo tko od ovih naših čuvara Božjih zakona… I tu je valjda ona poveznica sa središtem zemlje, tamo nas polako odvlače i jedni i drugi, i Milan i ovi što mu nemaju hrabrosti reći da se to ne radi, a onda i oni koji ga svojim nečinjenjem čine i dalje čovjekom koji dela na čelu grada… Kaj dela, s tim smo počeli, on zna kaj, a znate li vi, dragi Zagrepčani???

POPULARNE KATEGORIJE