Tvornica željezničkih vozila, TŽV Gredelj koja u stečaju posluje pozitivno, te uredno izvršava i svoje obveze što i jest zahtjev stečajnog postupka susreće se sa problemima kada je riječ o naplati svojih potraživanja.
Naime, Hrvatske željeznice u čijem je sastavu bio i Gredelj do otvaranja stečaja 1. listopada 2012. godine, najveći su dužnik Gredelja što je potvrdio i stečajni upravitelj Pero Hrkać protiv kojeg radnici Gredelja imaju puno toga za reći. No, uz nemogućnost naplate svojih tražbina tvrtka trenutačno muku muči i kako da dođe do takozvanog privremenog jamstva za tender koji su raspisale državne željeznice Maroka.
«Trenutačno nam HŽ Putnički prijevoz duguje ukupno 70-ak milijuna kuna, a ti problemi s naplatom tražbina traju više od godine dana», izjavio je Hrkać.
Kako piše Večernji, tvrtka s gotovo 1000 radnika u stečaju, unatoč svojoj perspektivi, trenutačno proživljava svoje najteže dane. Neće surađivati, iako se to očekivalo, ni u najvećem državnom ulaganju u željeznice u posljednjih desetak godina. Riječ je o poslu za kojim na tržištu vlada jagma podizvođača, a narudžbu koja se sastoji od 44 motorna vlaka za kupca HŽ Putnički prijevoz Končar će organizirati u suradnji s različitim hrvatskim podizvođačima, ali ne i s Grdeljem. Da ta tvrtka sigurno neće sudjelovati u projektu, potvrdio je Hrkać, navodeći da su propali pregovori s Končarom.
Gredeljeve radnike tako čeka još jedan Uskrs bez primanja, pa će danas održati još jedan prosvjed bivših radnika pod geslom „Još jedan Uskrs bez posla i primanja, a stečajni upravitelj našim sredstvima kreditira Hrvatske željeznice”.
Prosvjed će se održati u 14 sati na parkiralištu TŽV-a Gredelj u Zagrebu.