Odlične vijesti za hrvatski turizam!

Prema službenim podacima sustava turističkih zajednica, na Jadranu i u Gradu Zagrebu, u srpnju 2015. odmaralo se 3 milijuna i 411 tisuća turista (plus 11%), koji su ostvarili 22 milijuna i 828 tisuća noćenja (plus 9%). Strani su turisti ostvarili 3 milijuna i 159 tisuća dolazaka što predstavlja porast od 11 posto te 20 milijuna […]

Prema službenim podacima sustava turističkih zajednica, na Jadranu i u Gradu Zagrebu, u srpnju 2015. odmaralo se 3 milijuna i 411 tisuća turista (plus 11%), koji su ostvarili 22 milijuna i 828 tisuća noćenja (plus 9%).

Strani su turisti ostvarili 3 milijuna i 159 tisuća dolazaka što predstavlja porast od 11 posto te 20 milijuna i 803 tisuća noćenja što predstavlja rast od 9 posto. Domaći turisti također bilježe rast u dolascima od 8 posto te od 6 posto u noćenjima.

U Istri i Splitu 12 posto više gostiju

Poraste u mjesecu srpnju bilježe sve jadranske županije i Grad Zagreb. U Istri je u srpnju zabilježen broj dolazaka od 848 tisuće gostiju (plus 12 posto) te noćenja od 6 milijuna i 513tisuća (porast od 8 posto). U Splitsko-dalmatinskoj županiji u srpnju se odmaralo 701 tisuće turista (porast od 12 posto), koji su ostvarili 4 milijuna 423 tisuća noćenja (porast od 11 posto). Na Kvarneru je u mjesecu srpnju zabilježen dolazak 593 tisuća gostiju (porast od 14 posto), koji su ostvarili 3 milijuna i 824 tisuća noćenja (porast od 11 posto).
U Zadarskoj županiji u srpnju je zabilježen dolazak 458 tisuća gostiju (porast od 7 posto) te 3 milijuna 707 tisuće noćenja (porast od 7 posto). Dubrovačko – neretvanska županija u srpnju bilježi 313 tisuća dolazaka (porast od 8 posto) te milijun i 667 tisuće noćenja (porast od 6).
U mjesecu srpnju u Šibensko-kninskoj županiji ostvareno je 246 tisuća dolazaka (porast od 6 posto) te milijun i 810 tisuće noćenja (porast od 9 posto). U Ličko-senjskoj županiji u srpnju je ostvareno 141 tisuća dolazaka ( porast od 11 posto) te 703 tisuće noćenja (porast od 11 posto). Grad Zagreb s 110 tisuća dolazaka i 181 tisuća noćenja, što je porast u dolascima i noćenjima od 8 posto.

40 milijuna noćenje od početka godine

U srpnju je najviše ostvarenih dolazaka s tržišta Njemačke, Slovenije, Češke, Poljske Austrije, Slovačke, Italije, Nizozemske, Mađarske te Ujedinjenog Kraljevstva.

Od siječnja do srpnja u Hrvatskoj je na Jadranu i u Gradu Zagrebu boravilo ukupno 7 milijuna i 591 tisuća gostiju, koji su ostvarili 40 milijuna noćenja, što su porasti od 9 posto u dolascima i 7 posto u ostvarenim noćenjima u odnosu na isto razdoblje 2014. godine.
Od siječnja do srpnja broj dolazaka u Istri iznosio je milijun i 975 tisuće (porast od 9 posto) , a broj noćenja popeo se na 12 milijuna gostiju (porast od 6 posto). U Splitsko-dalmatinskoj županiji zabilježen je milijun i 357 tisuća dolazaka (porast od 10 posto) te 7 milijuna i 211 tisuća noćenja (porast od 10 posto). Na Kvarneru od siječnja do srpnja ove godine ostvareno je milijun i 331 tisuća dolazaka (porast od 10 posto) te 6 milijuna i 694 tisuće ostvarenih noćenja (porast od 8 posto).
U Zadarskoj županiji zabilježen je dolazak 830 tisuće gostiju (porast od 6 posto) te 5 milijuna i 540 tisuća gostiju (porast od 6 posto). Od siječnja do srpnja u Dubrovačko-neretvanskoj županiji ostvareno je 803 tisuća dolazaka (porast od 7 posto) te 3 milijuna i 464 tisuća noćenja (porast od 5 posto).

Od siječnja do srpnja u Šibensko – kninskoj županiji ostvareno je 455 tisuća dolazaka (porast od 5 posto) te 2 milijuna i 770 tisuće noćenja (porast od 6 posto). U Ličko-senjskoj županiji ostvareno je 302 tisuće dolazaka (porast od 12 posto) te milijun i 110 tisuća noćenja (porast od 11 posto). Od siječnja do srpnja Grad Zagreb bilježi 540 tisuća dolazaka i 937 tisuća noćenja, što je porast od 12 posto u dolascima te 11 posto u noćenjima.

Porast turističke potrošnje

Pet najjačih tržišta u razdoblju od siječnja do srpnja po udjelu u noćenjima su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Češka, Poljska, Italija, Nizozemska, Slovačka, Ujedinjeno Kraljevstvo te Mađarska.
„Izvrsni rezultati u mjesecu srpnju govore nam da je sama špica sezone odlično pripremljena u dogovoru javnog i privatnog sektora. Dobri rezultati predsezone, kao i dobra najava posezone dokaz su da program Hrvatska 365 daje rezultate te da Hrvatska sigurno produljuje sezonu. Velik broj investicija, te realizacija Strategije razvoja turizma odnosno razvoj proizvoda i porast turističke potrošnje dobar su putokaz do ostvarenja našeg konačnog cilja, a to je do 2020.godine biti jedna od 20 turistički najkonkurentnijih destinacija na svijetu“, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin.

POPULARNE KATEGORIJE

Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Vidi više

Cookies Kolačići (COOKIES) Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne. Što je kolačić? Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, da pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično. Kako onemogućiti kolačiće Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internetski preglednik koji koristite. Chrome Firefox Internet Explorer 11 Internet Explorer 7, 8, 9, 10 Safari Opera Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama Vipneta. Što su privremeni kolačići? Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju. Što su stalni kolačići? Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama. Što su kolačići od prve strane? Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu. Što su kolačići treće strane? Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. Da li objektivno.hr koristi kolačiće? Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kakve kolačiće koristi objektivno.hr i zašto Privremeni kolačići (engl. Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Objektivno.hr ih koristi da omogući pristup sadržaju i omogući stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na objektivno.hr. Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Objektivno.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni”, što korisnicima olakšava pristup stranicama kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Da li na web-stranici ima kolačića treće strane? Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Za mjerenje posjećenosti objektivno.hr koristi Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis spremaju kolačiće, možete to učiniti: Google Analytics Opt-out. Objektivno koristi kolačiće u svrhu oglašavanja vlastitih proizvoda i usluga, te usluga i proizvoda svojih partnera koji bi korisnika mogli zanimati. Prikazivanje oglasa koje korisniku dostavlja objektivno.hr ili partner omogućuje se putem kolačića koje objektivno.hr, odnosno treća strana može postaviti u Web-preglednik korisnika. Korisnik uvijek može samostalno regulirati primanje kolačića putem postavki svojeg Web preglednika. Dodatne informacija oko isključivanja kolačića Trenutno postoji nekoliko web-stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.eu/

Close