Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak, opovrgavajući navode GOOD inicijative o odustajanju od Cjelovite kurikularne reforme, rekla je da su izmjene Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi u saborskoj proceduri te da se u njima po prvi puta spominju kurikularni dokumenti koji se razvijaju.
Ministrica je napomenula kako je, da bi olakšali traženje, u prilogu izvadak iz Zakona u kojemu su dokumenti posebno istaknuti. “Zašto te izmjene nisu uvedene u Zakon u ranijim izmjenama, počevši od 2014. godine nadalje, pitanje je za neke druge”, kaže se u ministričinom odgovoru.
Prve edukacije koje su međunarodni eksperti održali za naše mentore su vezane uz rješavanje problema, rad s učenicima s teškoćama i darovitim učenicima. Mentori to sada integriraju s pristupima koje su razvili u Hrvatskoj i prenose tisućama učitelja i nastavnika u okruženju za učenje.
“Dakle, nitko nije izostavljen, štoviše, pristupi za rad s posebnim skupinama učenika su unaprijeđeni i primjenjuju se”, ističe ministrica Divjak.
Uvođenje Cjelovite kurikularne reforme u 72 škole u eksperimentalnom programu “Škola za život“ financirano je iz državnog proračuna, Europskog socijalnog fonda te same Europske komisije kroz pomoć strateškim reformama u iznosu od 200 milijuna kuna.
‘’Za razliku od svih koji su o tome samo mnogo govorili, mi smo se prihvatili posla, osigurali sredstva i uvodimo promjene, danas u zbornice, a od jeseni u učionice, poručila je minstrica, dodajući kako će s veseljem odgovoriti na sva daljnja konstruktivna pitanja i pozvala članove GOOD inicijative na konstruktivnu razmjenu stavova i ideja, jer “rješavanje problema i kritičko promišljanje temelj su promjena koja želimo u našim školama, ali i u pristupu reformi obrazovanja”.
Izvor: Hina