ANDREA LATINOVIĆ: Kako nas Tele2 i ostali prave- ovcama

Kada zbrojimo sve te račune, na koncu nam je svejedno je li ministar financija Linić, Perić, Pajo Patak ili Batman. Oni nemaju problema s plaćanjem računa Od neki sam dan potpuno sigurna da Tele2 nije slučajno za svoje poznate i upečatljive reklame izabrao ovcu, dajući joj ime Gregor. Zapravo, ovna. Gregor je postao internacionalno poznat, […]

Kada zbrojimo sve te račune, na koncu nam je svejedno je li ministar financija Linić, Perić, Pajo Patak ili Batman. Oni nemaju problema s plaćanjem računa

Od neki sam dan potpuno sigurna da Tele2 nije slučajno za svoje poznate i upečatljive reklame izabrao ovcu, dajući joj ime Gregor. Zapravo, ovna. Gregor je postao internacionalno poznat, reklame su se nizale jedna za drugom i u svakoj je- bez iznimke- Gregor dobio što je htio i usput uglavnom nadmudrio čovjeka. Znali su oni u Tele2 da je ovca pametna, iako se, barem u Hrvatskoj, kada želiš nekoga uvrijediti rekavši mu da nije baš inteligentan- kaže da je ovca, nevezano o spolu.

Evo, iz vlastitog ću primjera reći kako sam i sama ispala ovca, da ne kažem i tuka. Prihvativši preporuku prijatelja kojemu bezrezervno vjerujem, prešla sam sa mreže Tmobilea (koje sam smatrala skupima, drskima, čak i muljatorima), na onu Tele2. Činilo mi se da su korektni, pristojni, a i ponuda je bila dobra. No, već nakon prvog mjeseca počeli su me nervirati- samo dan nakon što je prošao datum do kojeg trebam platiti račun, poslali su mi sms da me podsjete kako ga nisam podmirila. Jer to ja, valjda, ne bih znala sama, zbunjena od silnih računa. Nije prošao još koji dan, stigao je novi sms, a to me dodatno iznerviralo. Nisam idiot da ne znam da ga trebam platiti- zvala sam ih, naravno, rekli su da je riječ o sistemskom upozorenju. Dragi Tele2, puca meni neka stvar za vaša sistemska upozorenja. Platit ću račun, ne brinite.

Kako su svi brzi kada nam treba oteti

Nakon što sam podmirila račun, drugoga je dana došla njihova sms zahvala za to. Dajte, gregorovci, okanite me se, pustite me na miru, iz mjeseca u mjesec isto. I onda sam, kako s vremena na vrijeme provjerim stanje potrošnje- na što me ponovo upozorio moj dobrohotni prijatelj, doživjela šok. Pisalo je da sam gotovo 700 kuna oderala po mobitelu!!! Nakon prvotnog šamara, nazvala sam službu za korisnike, objasnivši im da nisu normalni i da je takva potrošnja nemoguća, neka slobodno provjere. Ljubazni zaposlenik kazao mi je da je riječ o grešci u sustavu, nešto su krivo obračunavali s potrošnjom interneta, zapisao je da sam zvala, da su oni pogriješili i da mi u znak isprike daju još jedan gigabajt potrošnje interneta, iako nisam potrošila ni onaj iz vlastitog ugovorenog paketa. Dobro. Zahvalila sam se i još napisala u Tele2 pohvalu za ljubaznog zaposlenika, na što su mi oni odgovorili da je i njima drago da sam zadovoljna uslugom. Nisam, ali nemam više živaca za natezanja. Natežite vi svog Gregora.

No, nakon nekoliko sam dana ipak nazvala da provjerim, na što su mi rekli da je evidentirano da sam zvala i da će to biti ispravljeno na računu, ali da će opet napisati da sam se javila. Hvala lijepo, napišem ja još jednu zahvalu za drugog ljubaznog zaposlenika.

I tako prošlo gotovo tri tjedna, stigao račun, a na njemu, brojkom i slovima piše- 693, 73 kune!!! Od čega 488,71 kuna- internet!? Halo, čekajte, tko je tu lud? Jeste li vi u Tele2 normalni, kako se uopće usuđujete slati takav račun, nakon što su mi zaposlenici sami rekli da je riječ o grešci i da ih je puno korisnika zvalo, žaleći se na astronomske iznose.

Zar vas nije sram praviti takvim budalama?

Nazovem ja sada već treći ili četvrti put, bijesna do ludila, tlak skočio do neba, a u meni se skupio sav gnjev, jer Tele2 samo je preslika kaosa države u kojoj živimo. Dosta mi ih je svih. Ljubazna zaposlenica ispričava se, kaže, platite samo onaj neosporni dio, nemojte ovo s internetom, to vam je 202 kune sveukupno… Podivljam do kraja i kažem joj- gospođo, Vi ste jako ljubazni, samo radite svoj posao, ali recite mi, zašto je meni potreban ovakav stres, kao i drugima koji će dobiti takve račune, a upozorili su vas na vrijeme? Zar vi u tri tjedna od mog prvog poziva niste imali vremena formirati ispravan račun? Tu ste tako spori, ali zato u roku 24 sata šaljete sms opomene za dan kašnjenja? Kako vas nije sram maltretirati nas građane, zatrpane ovrhama, blokadama, preživljavanjem? Stidite se, mislila sam da su u Tmobileu prevaranti, ali vidim da ste to zapravo vi. I vaša tzv. Revolucija, sve su to laži- 20 kilometara od Zagreba

Tele2 nema uopće signal, je li to normalno?

Da, reći ćete- tko ti je kriv kada si otišla kod njih. A zašto ne bih probala? Na mobilnom je tržištu nakon niza godina zavladala konkurencija i mogli smo birati. Sada vidim da sam izabrala krivo. Neću reći da je Tele2 prevara, jer bi me mogli tužiti. Ali da sam od puno korisnika čula da nisu zadovoljni i da su se vratili onim tzv. ”provjerenim”- VIP-u i Tmobileu. Cinici će reći da je sve to ista pašta. Ja ću samo zaključiti da su nas uništile sve te Elektre, HEP-ovi, Holdinzi, Toplinarstva (o bankama da i ne govorimi!), bez mrvice empatije za sirotinju u koju smo se pretvorili, samo nam šaljući opomene, prijetnje ovrhama, blokadama, kao da smo zadnji kriminalci, a ne ljudi koji su ostali bijedni i samo se trude preživjeti današnji dan. Umorna sam od stalnih opomena (na koncu ionako platim sve račune), a onda od gledanja vijesti u kojima sve te firme ili posluju odlično, ili su kronični gubitaši, jer imaju milijardu ljudi viška i sumanute cijene usluga. No, zajedničko im je svima jedno- služba za opomene, ili kako se već zove, radi im besprijekorno. U svakoj od njih.

A, sada je dosta. Kao poštena građanka, koja želim biti dobra prema ljudima, idem pisati pohvalu Tele2 za ljubaznu zaposlenicu, možda joj to barem malo pomogne. Potom idem otkazati ugovor s njima i vratiti se u Tmobile. Kada zbrojimo sve te račune, na koncu nam je svejedno je li ministar financija Linić, Perić, Pajo Patak ili Batman. Oni nemaju problema s plaćanjem računa.

POPULARNE KATEGORIJE

Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Vidi više

Cookies Kolačići (COOKIES) Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne. Što je kolačić? Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, da pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično. Kako onemogućiti kolačiće Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internetski preglednik koji koristite. Chrome Firefox Internet Explorer 11 Internet Explorer 7, 8, 9, 10 Safari Opera Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama Vipneta. Što su privremeni kolačići? Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju. Što su stalni kolačići? Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama. Što su kolačići od prve strane? Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu. Što su kolačići treće strane? Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. Da li objektivno.hr koristi kolačiće? Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kakve kolačiće koristi objektivno.hr i zašto Privremeni kolačići (engl. Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Objektivno.hr ih koristi da omogući pristup sadržaju i omogući stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na objektivno.hr. Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Objektivno.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni”, što korisnicima olakšava pristup stranicama kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Da li na web-stranici ima kolačića treće strane? Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Za mjerenje posjećenosti objektivno.hr koristi Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis spremaju kolačiće, možete to učiniti: Google Analytics Opt-out. Objektivno koristi kolačiće u svrhu oglašavanja vlastitih proizvoda i usluga, te usluga i proizvoda svojih partnera koji bi korisnika mogli zanimati. Prikazivanje oglasa koje korisniku dostavlja objektivno.hr ili partner omogućuje se putem kolačića koje objektivno.hr, odnosno treća strana može postaviti u Web-preglednik korisnika. Korisnik uvijek može samostalno regulirati primanje kolačića putem postavki svojeg Web preglednika. Dodatne informacija oko isključivanja kolačića Trenutno postoji nekoliko web-stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.eu/

Close