150 milijuna eura vrijedan Inovacijski fond sada je otvoren za prijave

U travnju Google je pokrenuo Digital News Initiative, partnerstvo s 11 europskih medijskih organizacija, kako bi kroz tehnologiju i inovaciju dali potporu visoko kvalitetnom novinarstvu. Inicijativa je otvorena svima koji rade u sektoru digitalnog novinarstva u Europi, uključujući i Hrvatsku, neovisno o tome jesu li veliki ili mali, već etablirani ili početnici. Od pokretanja, više […]

U travnju Google je pokrenuo Digital News Initiative, partnerstvo s 11 europskih medijskih organizacija, kako bi kroz tehnologiju i inovaciju dali potporu visoko kvalitetnom novinarstvu. Inicijativa je otvorena svima koji rade u sektoru digitalnog novinarstva u Europi, uključujući i Hrvatsku, neovisno o tome jesu li veliki ili mali, već etablirani ili početnici. Od pokretanja, više od 120 organizacija prijavilo se za sudjelovanje u Digital News Initiative. U četvrtak 22.listopada DNI Inovacijski fond počinje primati prijave.

Ambicija i namjera fonda je hrabra: potaknuti nove načine razmišljanja koja mogu doći s bilo kojeg mjesta u ekosustavu vijesti, dati medijskim organizacijama svih veličina prostor za iskušavanje novih stvari. U tu svrhu Google izdvaja do 150 milijuna eura, koje će tijekom iduće tri godine staviti na raspolaganje u obliku bezuvjetnih nagrada.

Godišnje će se održavati najmanje dva kruga prijava. Prva počinje 22. listopada i završava 4. prosinca ove godine. Sljedeći krug će započeti na proljeće 2016. godine, a detalji će biti najavljeni preko internetske stranice Digital News Initiative.

 

Projekti

Traže se projekte koji demonstriraju nove načine razmišljanja u praksi digitalnog novinarstva, koji podupiru razvoj novih poslovnih modela ili koji možda čak mijenjaju način na koji korisnici konzumiraju digitalne vijesti. Projekti mogu biti visoko eksperimentalni, ali moraju imati jasno definirane ciljeve te značajnu digitalnu komponentu. Nije obavezno koristiti bilo koje Google proizvode. Uspješni projekti će pokazati inovaciju i imati pozitivan utjecaj na produkciju originalnog digitalnog novinarstva te na buduću održivost poslovanja vezanog uz vijesti.

Kriteriji za sudjelovanje
Inovacijski fond je otvoren već priznatim izdavačima, igračima koji su prisutni samo online, novim start-up organizacijama, suradničkim partnerstvima te pojedincima iz Europske unije i zemalja EFTA.

Financiranje

Postoje tri kategorije dostupnog financiranja:

  • Prototip projekti: otvoreni su za organizacije i pojedince koji zadovoljavaju kriterije za sudjelovanje i zahtijevaju financiranje do 50.000 eura. Ovi projekti trebaju biti u vrlo ranoj fazi, čije se ideje još trebaju osmisliti i čije se pretpostavke još trebaju testirati. Mi ćemo brzo pregledati takve projekte i financirat ćemo 100% ukupnih troškova.
  • Srednji projekti: otvoreni su za organizacije koje zadovoljavaju kriterije za sudjelovanje i zahtijevaju financiranje do 300.000 eura. Prihvatit ćemo zahtjeve za financiranjem do 70% od ukupnih troškova projekta.

 

  • Veliki projekti: otvoreni su za organizacije koje zadovoljavaju kriterije za sudjelovanje i zahtijevaju financiranje s više od 300.000 eura. Prihvatit ćemo zahtjeve za financiranjem do 70% od ukupnih troškova projekta. Financiranje je ograničeno na milijun eura.

 

Iznimke uz ograničenje od milijun eura su moguće za velike projekte koji su suradnički (npr. međunarodni, iz različitih sektora, koji uključuju više organizacija) ili koji značajno pridonose širokom ekosustavu vijesti.

Kako se prijaviti

Za sve detalje posjetite internetsku stranicu Digital News Initiative, uključujući kriterije za sudjelovanje, uvjete i formulare za prijavu. Prijave moraju biti na engleskom jeziku, a rok za prijavu u prvom krugu financiranja je 4. prosinca 2015. godine.

Provedba

U Googleu su se opsežno konzultirali kako bi osigurali da Inovacijski fond ima sveobuhvatne i transparentne procese prijavljivanja i odabira. Povjerljivost je ključna; podnositelji ne bi trebali dijeliti poslovno osjetljive ili visoko povjerljive informacije. Svi detalji se mogu naći na internetskoj stranici Digital News Initiative.

Početnu selekciju projekata napravit će projektni tim sastavljen od iskusnih stručnjaka iz različitih segmenata novinarske industrije te zaposlenici Googlea koji će pregledati sve prijave prema prihvatljivosti, inovaciji i utjecaju. Oni će članovima vijeća Inovacijskog fonda dati preporuke o financiranju Prototip i Srednjih projekata. Članovi vijeća Inovacijskog fonda, njih ukupno 13, nadgledat će proces selekcije. Dodatni članovi vijeća bit će objavljeni na internetskoj stranici Inovacijskog fonda.

Članovi vijeća Inovacijskog fonda:

  • Joao Palmeiro, predsjednik Portugalske udruge izdavača i predsjedavajući Vijeća fonda inovacija Inicijative Digitalnih vijesti.
  • Alexander Asseily, Osnivač i glavni izvršni direktor Statea, osnivač Jawbonea
  • Arianna Ciccone, suosnivač i direktor Perugia International Journalism Festival
  • Bartosz Hojka, glavni izvršni direktor Agora S.A
  • Katharina Borchert, MD Online, Der Spiegel
  • Veit Dengler, glavni izvršni direktor Neue Zürcher Zeitunga
  • Rosalia Lloret, voditeljica odnosa s institucijama, Europske udruga internetskih izdavača
  • Bruno Patino, dekan škole novinarstva Sciences – Po
  • Murdoch MacLennan, glavni izvršni direktor Telegraph Media Group
  • Madhav Chinnappa, voditelj strateških odnosa, vijesti i izdavača, Google
  • Torsten Schuppe, direktor marketinga EMEA-e, Google
  • Ronan Harris, podpredsjednik, Google

Prve nagrade bit će odobrene početkom 2016. godine.

POPULARNE KATEGORIJE

Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Vidi više

Cookies Kolačići (COOKIES) Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne. Što je kolačić? Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, da pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično. Kako onemogućiti kolačiće Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internetski preglednik koji koristite. Chrome Firefox Internet Explorer 11 Internet Explorer 7, 8, 9, 10 Safari Opera Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama Vipneta. Što su privremeni kolačići? Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju. Što su stalni kolačići? Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama. Što su kolačići od prve strane? Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu. Što su kolačići treće strane? Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. Da li objektivno.hr koristi kolačiće? Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kakve kolačiće koristi objektivno.hr i zašto Privremeni kolačići (engl. Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Objektivno.hr ih koristi da omogući pristup sadržaju i omogući stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na objektivno.hr. Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Objektivno.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni”, što korisnicima olakšava pristup stranicama kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Da li na web-stranici ima kolačića treće strane? Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Za mjerenje posjećenosti objektivno.hr koristi Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis spremaju kolačiće, možete to učiniti: Google Analytics Opt-out. Objektivno koristi kolačiće u svrhu oglašavanja vlastitih proizvoda i usluga, te usluga i proizvoda svojih partnera koji bi korisnika mogli zanimati. Prikazivanje oglasa koje korisniku dostavlja objektivno.hr ili partner omogućuje se putem kolačića koje objektivno.hr, odnosno treća strana može postaviti u Web-preglednik korisnika. Korisnik uvijek može samostalno regulirati primanje kolačića putem postavki svojeg Web preglednika. Dodatne informacija oko isključivanja kolačića Trenutno postoji nekoliko web-stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.eu/

Close