ZBOG REKONSTRUKCIJE ROTORA BANDIĆ OTEŽAO ŽIVOT ZAGREPČANIMA

Tko god živi u Novom Zagrebu, a posebno oni koji su najbliži Remetinečkom rotoru, znaju što ih čeka u sljedeće dvije godine. Samo jedna riječ, kaos. Kad su počeli radovi, nitko se nije udostojio obavijestiti ljude da je dosadašnja zelena površina postala za duže vrijeme gradilište, što će im bitno promijeniti život. Sad je postalo […]

Tko god živi u Novom Zagrebu, a posebno oni koji su najbliži Remetinečkom rotoru, znaju što ih čeka u sljedeće dvije godine. Samo jedna riječ, kaos. Kad su počeli radovi, nitko se nije udostojio obavijestiti ljude da je dosadašnja zelena površina postala za duže vrijeme gradilište, što će im bitno promijeniti život.

Sad je postalo više nego jasno da Novi Zagreb čeka veliki kaos. I to se, naravno, nikome nije dalo obznaniti, jer i tako će se dogoditi pa čemu bi to učinili onda. Svakako da gradonačelnik ima običaj pozivati na izbore SMS-ovima koje šalje građanima, ali misliti na njihov život u trenutku ovako velikog zahvata, koga je to briga. U ponedjeljak više, na najmanje godinu i pol dana, neće voziti tramvaji (linije 7 i 14) u Novom Zagrebu. Znatiželjni i nemogući novinari, kad kažu da se uopće nije obavijestilo građane, Milan Bandić to preskoči i ispali: vozit će autobusi! Jedino što trebaju je glasati za njega, a on će im, u to mogu biti sigurni, koliko može otežati (i poskupjeti) život.

– Rotor treba rekonstrukciju, a to neće riješiti problem. Odnosno, rekonstrukcija rotora treba biti, tek kad se riješi pitanje još jednog mosta preko Save, koji nedostaje Novom Zagrebu. Tad bi rekonstrukcija rotora bila ono što bi riješilo problem prometa – kaže saborska zastupnica GLAS-a i gradska vijećnica Anka Mrak-Taritaš. – Jedna ideja za most, a ta je nekoliko desetljeća starija, kad je Zagreb bio drugačiji nego je sada, je most na Strojarskoj. Druga je ideja, na Vrapčanskoj, Jarunski most, za koju smatram da odgovarajuća – smatra bivša ministrica graditeljstva.

Ono u što možemo biti sigurni je prometni kaos. Predviđeni rok za dovršenje radova je godina i pol dana. Objektivno, najmanje toliko vremena, a vjerojatno i više.

– Nikakve pripreme grada nije bilo. Novi Zagreb ostaje na dva mosta, a u takvoj situaciji će Jadranski most (koji se veže na rotor) biti gotovo izvan funkcije, blokiran. A, parkirati auto će biti najbolje u Karlovcu! S obzirom da Domovinski most nije u punoj funkciji, jer radovi na Radničkoj nisu još gotovi – iako su trebali biti 1. srpnja – to je potpuniu prometni kolaps.

I više se ništa ne može učiniti, da se sve to bolje odradi i time ne dovodi do kaosa.

– Ne, ne može. Gradonačelnik Bandić, s koalicijskim partnerima HDZ-om i strankom Neovisni za Hrvatsku, radi što hoće i kako hoće, ucjenjuje sve. Samo on zna što sve radi, ne poštujući propise, zakone i građane. Elementarna je pristojnost i profesionalnost obavijestiti građane, ali gradonačelniku to nije uopće važno. I uz to, ne dopušta struci – na koju se često poziva – da se sustavno bavi prometom. Ostaje kaos. Što više i jasnije oporba govori o svemu, to gradonačelnik, čini se, iz nekakvog inata radi suprotno – smatra Anka Mrak-Taritaš.

POPULARNE KATEGORIJE