Veliki interes za EURO2016: Putničke agencije nude aranžmane od 8-35 tisuća kuna!

EURO se u Francuskoj održava od 10. lipnja do 10. srpnja, a nastupat će i hrvatska reprezentacija pa su u pripremi brojne promotivne aktivnosti Hrvatske te putnički aranžmani od kojih agencije tradicionalno očekuju dobru potražnju i prodaju, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a, potom HTZ-ova predstavništva u Francuskoj te putničkih agencija Atlas i Ban Tours, […]

EURO se u Francuskoj održava od 10. lipnja do 10. srpnja, a nastupat će i hrvatska reprezentacija pa su u pripremi brojne promotivne aktivnosti Hrvatske te putnički aranžmani od kojih agencije tradicionalno očekuju dobru potražnju i prodaju, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a, potom HTZ-ova predstavništva u Francuskoj te putničkih agencija Atlas i Ban Tours, koja je i službena agencija Hrvatskog nogometnog saveza (HNS).

Preporuke i cijene agencija za putovanje na EURO

Iz obje te agencije napominju da se za sada najviše traže aranžmani za po dvije utakmice Hrvatske na EURO-u, a da je najveća potražnja za prvu utakmicu, s Turskom u Parizu 12. lipnja, kao i da ulaznice za utakmice nisu uključene u aranžmane, jer su se mogle nabaviti i platiti jedino putem UEFA-inih kanala ili tzv. lutrije.

“Sudeći prema interesu i informacijama o ulaznicama koje su određene za domaće navijače preko UEFA-inih kanala, procjenjujemo da bi po utakmici Hrvatske u Francuskoj moglo biti minimalno 10-ak tisuća navijača iz Hrvatske, a kako će dio njih dolaziti i iz inozemstva, moguće da ih bude i više za još koju tisuću”, procjenjuje Pavle Marković iz Ban Toursa.

Ističe i da zasad, unatoč složenoj sigurnosnoj situaciji, sve oko EURO-a ide prema planu, no skreće pozornost navijačima da ipak pažljivo biraju prijevoz i smještaj, koji će u vrijeme EURO-a biti iznimno skup.

“Agencije imaju nešto niže tarife zbog zakupa većeg broja smještajnih jedinica, a odlazak navijača u Francusku u vlastitoj organizaciji zbog udaljenosti i cijele situacije zasigurno će biti skuplji u odnosu na primjerice prethodni EURO u Austriji i Švicarskoj”, poručuje Marković.

Za sada se cijene aranžmana za Francusku u vrijeme EURO-a, od agencije do agencije, ovisno od broja dana i utakmica Hrvatske, s uključenim obilascima znamenitosti, razgledima, zračnim prijevozom i hotelskim smještajem, kreću od oko 8.000 (za dva dana) do oko 35 tisuća kuna (deset dana).

U ponudi agencija su i charter (povratni) letovi iz Zagreba za oko 4.000 kuna samo na utakmice Hrvatske bez noćenja, prema gradu St. Etiennu, gdje će 17. lipnja Hrvatska igrati sa Češkom te prema Bordeauxu 21. lipnja na utakmicu Hrvatske i Španjolske.

“Postoje u ponudi i opcije chartera za Pariz, za 12. lipnja na utakmicu Hrvatske i Turske, što će se vjerujemo i moći realizirati, mada je ta utakmica iz sigurnosnih razloga označena visoko rizičnom”, napominje Nikolina Frklić iz agencije Atlas, dodajući da za sada imaju najviše upita i rezervacija od korporativnih klijenata koji organiziraju nagradne igre povodom EURO-a.

Navijačima koji si ne mogu priuštiti agencijske aranžmane i cijene, a pribavili su karte za utakmice, kao i za vrijeme prijašnjih prvenstava, ostaje mogućnost samostalne potrage i rezervacije prijevoza i smještaja do i u Francusku, pri čemu su tražene opcije najma kombija ili kampera preko rent-a-car agencija, a povoljnija mogućnost prijevoza je primjerice putovanje vlakom iz Zagreba do Muenchena pa od tamo vlakom do Pariza s međunarodnom povlasticom Inter-rail.

S obzirom da se radi o jednoj od najvećih sportskih manifestacija, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za Francusku u Parizu Danijela Mihalić Đurica ističe da svatko tko misli ići na utakmicu u Pariz treba razmišljati o što ranijoj rezervaciji smještaja.

“Lipanj je inače mjesec kada je Pariz najposjećeniji i kada pariški hoteli ostvaruju popunjenost iznad 90 posto. Što se sigurnosnih priprema tiče, samo grad Pariz planira utrošiti oko 17 milijuna eura što sugerira i da će sigurnost biti jedna od ključnih aktivnosti domaćina i organizatora”, naglašava Mihalić Đurica.

Aktivnosti turističke i kulturne promocije u sklopu EURO-a

U sklopu EURO-a u Francuskoj se provodi projekt “Obala Europe”, putem kojeg sve 24 zemlje sudionice prvenstva mogu predstaviti svoju kulturnu i turističku dimenziju na obalama Seine u Parizu od 8. lipnja do 10. srpnja na kojoj se očekuje više od tri milijuna posjetitelja, poručuju iz Glavnog ureda HTZ-a, koji će u realizaciji tog projekta s hrvatske strane surađivati s ministarstvima turizma, vanjskih i europskih poslova te kulture i Hrvatskog nogometnog saveza (HNS) uz koordinaciju Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

“Hrvatska će imati svoj paviljon od 50-ak četvornih metara na dijelu šetnice uz Seinu od muzeja d’Orsay do Tour Eiffela, u kojemu će predstaviti umjetničke, gastronomske, jezične i turističke vrijednosti, organizirati nastupe glazbenika i degustacije, dijeliti suvenire i drugo”, kažu iz Glavnog ureda HTZ-a čiji je direktor Ratomir Ivičić izjavio da će u tom paviljonu prikazivati i promotivne filmove destinacija, organizirati brojne nagradne igre, dijeliti brošure.

“Planiramo dijeliti i razglednice Hrvatske s potpisima hrvatskih nogometaša, a sigurno je i da će HTZ nogometni EURO strateški iskoristiti za promociju turističke Hrvatske putem socijalnih mreža na svim tržištima”, najavljuje Ivičić.

POPULARNE KATEGORIJE

Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Vidi više

Cookies Kolačići (COOKIES) Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne. Što je kolačić? Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, da pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično. Kako onemogućiti kolačiće Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internetski preglednik koji koristite. Chrome Firefox Internet Explorer 11 Internet Explorer 7, 8, 9, 10 Safari Opera Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama Vipneta. Što su privremeni kolačići? Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju. Što su stalni kolačići? Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama. Što su kolačići od prve strane? Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu. Što su kolačići treće strane? Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. Da li objektivno.hr koristi kolačiće? Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kakve kolačiće koristi objektivno.hr i zašto Privremeni kolačići (engl. Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Objektivno.hr ih koristi da omogući pristup sadržaju i omogući stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na objektivno.hr. Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Objektivno.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni”, što korisnicima olakšava pristup stranicama kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Da li na web-stranici ima kolačića treće strane? Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Za mjerenje posjećenosti objektivno.hr koristi Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis spremaju kolačiće, možete to učiniti: Google Analytics Opt-out. Objektivno koristi kolačiće u svrhu oglašavanja vlastitih proizvoda i usluga, te usluga i proizvoda svojih partnera koji bi korisnika mogli zanimati. Prikazivanje oglasa koje korisniku dostavlja objektivno.hr ili partner omogućuje se putem kolačića koje objektivno.hr, odnosno treća strana može postaviti u Web-preglednik korisnika. Korisnik uvijek može samostalno regulirati primanje kolačića putem postavki svojeg Web preglednika. Dodatne informacija oko isključivanja kolačića Trenutno postoji nekoliko web-stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.eu/

Close