Polugodišnja dobit Croatia Airlinesa 42,6 milijuna kuna

Croatia Airlines (CA) u prvoj polovini ove godine poslovala je s neto dobiti od 42,6 milijuna kuna, nakon gubitka od 84,6 milijuna kuna u istom lanjskom razdoblju, a zbog povećanog opsega letenja, osobito tijekom vrhunca turističke sezone, ove godine  planira prevesti rekordnih dva milijuna putnika. Operativna dobit kompanije u prvom polugodištu 2017. godine iznosila je 49,6 milijuna […]

Croatia Airlines (CA) u prvoj polovini ove godine poslovala je s neto dobiti od 42,6 milijuna kuna, nakon gubitka od 84,6 milijuna kuna u istom lanjskom razdoblju, a zbog povećanog opsega letenja, osobito tijekom vrhunca turističke sezone, ove godine  planira prevesti rekordnih dva milijuna putnika.

Operativna dobit kompanije u prvom polugodištu 2017. godine iznosila je 49,6 milijuna kuna, priopćeno je u ponedjeljak iz nacionalne zrakoplovne kompanije.

Istodobno, operativni prihodi bili su 32 posto veći u odnosu na prvih šest mjeseci 2016. godine.  U strukturi tih prihoda zabilježen je rast putničkih prihoda od 10 posto, a rastao je i prihod ostvaren na radovima tehničkog održavanja inozemnih zrakoplova, dok su ostali prihodi porasli 2,5 puta zbog provedene planirane prodaje dijela slotova u zračnoj luci London Heathrow, navodi se u priopćenju.

Od početka siječnja do kraja lipnja zrakoplovi CA obavili su 2 posto više letova u usporedbi s istim razdobljem 2016. godine, odnosno njih 12.684, a prevezeno je ukupno 903.188 putnika, što je 10 posto više nego lani i 3 posto više u odnosu na plan.

Pritom je broj međunarodnih putnika porastao za 12 posto, a broj putnika u domaćem prometu 5 posto. Istodobno je za čak 4,1 postotnih bodova poboljšana prosječna popunjenost putničke kabine (PLF), koja je iznosila 69,7 posto, što je 3,5 postotnih bodova bolje od planiranog.

Rast putničkog prometa, između ostalog, rezultat je uvođenja četiri nove sezonske linije u svibnju ove godine – iz Zagreba u Stockholm, Oslo, Helsinki i Bukurešt, a kompanija je nastavila obavljati i sezonske letove u Lisabon, Milano, Prag i Sankt Peterburg, koji su uvedeni 2015. godine. Tako je CA u 365 dana uvela čak osam novih međunarodnih linija i na tržištu ponudila dodatnih 100.000 sjedala.

Zbog povećanog opsega letenja, osobito tijekom vrhunca turističke sezone u kojoj se obavlja do 105 letova na dan, Croatia Airlines ove godine planira prevesti rekordnih dva milijuna, prvi put u povijesti tvrtke, ističe se u priopćenju.

U prvih šest mjeseci 2017. godine operativni troškovi bili su 10 posto veći u odnosu na ostvarenje u istom razdoblju lani.

Najznačajniji porast zabilježen je u troškovima letenja i to zbog 30-postotnog povećanja cijena goriva (25 milijuna kuna) proizašlih iz više cijena goriva na tržištu u odnosu na prvih šest mjeseci 2016. godine te 14-postotnog povećanja troškova najma zrakoplova (8,7 milijuna kuna) koji su rezultat unajmljivanja dva dodatna zrakoplova za ovogodišnju turističku sezonu u odnosu na jedan unajmljeni zrakoplov u sezoni 2016. godine.

Ove godine zrakoplovi tvrtke izravno lete u 39 europskih odredišta u 24 država, a u floti se sastoji od 14 zrakoplova: četiri Airbusa 319 (kapacitet 144 sjedala), dva Airbusa 320 (kapacitet 174 sjedala), šest turboprop zrakoplova Dash 8-Q400 (kapacitet 76 sjedala) i dva unajmljena zrakoplova CRJ1000 sa 100 sjedala.

Izvor: Hina

POPULARNE KATEGORIJE

Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Vidi više

Cookies Kolačići (COOKIES) Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne. Što je kolačić? Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, da pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično. Kako onemogućiti kolačiće Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internetski preglednik koji koristite. Chrome Firefox Internet Explorer 11 Internet Explorer 7, 8, 9, 10 Safari Opera Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama Vipneta. Što su privremeni kolačići? Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju. Što su stalni kolačići? Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama. Što su kolačići od prve strane? Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu. Što su kolačići treće strane? Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. Da li objektivno.hr koristi kolačiće? Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kakve kolačiće koristi objektivno.hr i zašto Privremeni kolačići (engl. Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Objektivno.hr ih koristi da omogući pristup sadržaju i omogući stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na objektivno.hr. Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Objektivno.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni”, što korisnicima olakšava pristup stranicama kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Da li na web-stranici ima kolačića treće strane? Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Za mjerenje posjećenosti objektivno.hr koristi Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis spremaju kolačiće, možete to učiniti: Google Analytics Opt-out. Objektivno koristi kolačiće u svrhu oglašavanja vlastitih proizvoda i usluga, te usluga i proizvoda svojih partnera koji bi korisnika mogli zanimati. Prikazivanje oglasa koje korisniku dostavlja objektivno.hr ili partner omogućuje se putem kolačića koje objektivno.hr, odnosno treća strana može postaviti u Web-preglednik korisnika. Korisnik uvijek može samostalno regulirati primanje kolačića putem postavki svojeg Web preglednika. Dodatne informacija oko isključivanja kolačića Trenutno postoji nekoliko web-stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.eu/

Close