Mozaična emisija o Hrvatskoj za milijardu kineskih gledatelja

U Kini će se sredinom prosinca prikazati TV show u cijelosti posvećen Hrvatskoj, koji će gledati možda i milijardu osoba. Ekipa emisije koja se u originalu zove Tian Tian Xiang Shang (TTXS), što znači “Dobro uči i napreduj više svaki dan”, proteklog je mjeseca boravila u Dubrovniku i Zagrebu, gdje su obavili višednevno snimanje šaljivih priloga o Hrvatskoj, ljudima, kulturi, […]

U Kini će se sredinom prosinca prikazati TV show u cijelosti posvećen Hrvatskoj, koji će gledati možda i milijardu osoba.

Ekipa emisije koja se u originalu zove Tian Tian Xiang Shang (TTXS), što znači “Dobro uči i napreduj više svaki dan”, proteklog je mjeseca boravila u Dubrovniku i Zagrebu, gdje su obavili višednevno snimanje šaljivih priloga o Hrvatskoj, ljudima, kulturi, hrani, glazbi itd.

Na snimanjima su im društvo pravili Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, Ana Rucner i Maksim Mrvica, koji u Kini već odavno ima status zvijezde.

U gradu Changsha, koji ima oko 7,5 milijuna stanovnika, prije nekoliko dana obavljen je drugi krug snimanja epizode o Hrvatskoj pod nazivom “Croatian Rhapsody”, što je naziv i Kinezima najomiljenije Mrvične skladbe.

Snimanje je održano u studijima TV postaje Hunan TV-ja, a u mozaičnom programu su se, osim šibenskog pijaniste, pojavili hrvatski veleposlanik u Kini Nebojša Koharović, vlasnik restorana “Stari Puntijar” Zlatko Puntijar s kćeri Mateom, obitelj Xiaoting Chen-Li, vlasnici “Azije”, renomiranog kineskog restorana u Hrvatskoj, te pjevačica Lana Jurčević.

Glavna nagrada – putovanje u Hrvatsku

Troje natjecatelja borilo se za glavnu nagradu – putovanje u Hrvatsku, a konačna odluka donijeta je nakon što im je “pregledana prtljaga”, odnosno jesu li se dobro pripremili za putovanje u naše krajeve i koliko dobro poznaju našu zemlju.

Ulogu glavnog suca igrao je veleposlanik Koharović, usput odgovarajući na brojna pitanja natjecatelja i voditelja, koji su što iscrpnije nastojali objasniti Hrvatsku Dalekom istoku. Kineze je osim viznog režima te (ne)izravnog leta, zanimalo i koliko dana godišnjeg odmora Hrvati koriste, koliko traje porodiljni dopust, je li Hrvatska sigurna, te koje su glavne razlike između dvaju zemalja, odnosno naroda.

Maksim Mrvica ih je u međuvremenu učio svirati svoje skladbe na klaviru, odgovarajući na brojna pitanja o vlastitom viđenju Kine, obzirom da u nju već 12 godina redovito dolazi, te je najpoznatiji hrvatski brend u tom dijelu svijeta.

Svoj prvi susret s Kinom nikako neće zaboraviti ni Lana Jurčević, koja je na snimanju proslavila rođendan pa su je domaćini počastili tortom i “rezancima za dugovječnost” – yi mian, koji se u mnogim dijelovima Kine služe za rođendane.

Pred kamerama kuhali hrvatske i kineske specijalitete

Na snimanju u srcu Kine nije nedostajalo ni tradicionalnih hrvatskih okusa, za što je bio zadužen Zlatko Puntijar koji se s kćerki Mateom na pozornici pojavio u tradicionalnoj nošnji, a pred kamerama je učio voditelje kako sabljom otvarati šampanjac i predstavio svoj primjerak najmanje kuharice na svijetu “Wiener Kochbuch” (dimenzijame 21 x 24 milimetra) koja je u Beču izdana 1905., a u njoj je 100 recepata na čak 130 stranica.

Najpoznatiji hrvatski Kinezi, obitelj Chen koja je svoj prvi zagrebački restoran otvorila početkom 90-ih, objasnili su kineskom gledateljstvu koja su kineska jela Hrvatima najdraža.

Tijekom snimanja pohvalili su se i čitavom fotogalerijom poznatih hrvatskih “faca”, od političara do estradnih umjetnika, koje posjećuju njihov restoran.

“Hrvatska rapsodija” za milijardu gledatelja 15. prosinca

Ukupno 90 minuta showa na temu Hrvatske emitirat će se 15. prosinca, a trebalo bi ga gledati i do milijardu osoba, koliko ih općenito pokriva Hunan TV. No, broj gledatelja mogao bi se i povećati s obzirom da se emisiju može gledati i putem internetskih linkova i pratiti na društvenim mrežama.

Budući da njihov satelitski program redovito prate gledatelji u Makau, Hong Kongu i Tajvanu, kao i kineska dijaspora u Sjevernoj Americi, Japanu, Australiji i Europi, brojke bi mogle biti značajno više.

Hunan TV s radom je počela 1997. a trenutno je drugi najgledaniji kanal u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta, odmah iza državnog giganta CCTV-ja i njegova prvog programa.

Središnja postaja pokrajine Hunan nalazi se u njezinom glavnom gradu Changshi, a zadnjih desetak godina usmjerila se na produkciju mozaičnih programa u kojima gostuju najveće kineske zvijezde.

Nakon emisije drastično raste broj kineskih turista

Iako su mladi njezina ciljana publika, TTXS se na humorističan način obraća svim uzrastima, a u zadnje vrijeme počela se otvarati prema regiji i svijetu. Osim pozivanja slavnih ličnosti iz Hong Konga, Makaa, Japana, Južne Koreje i s Tajvana na epizodna gostovanja, njezini voditelji počeli su raditi i tematske emisije o turizmu.

Turizam nije slučajno odabran kao ciljana tema s obzirom da su, uz brzorastuću platežnu moć i životni standard, Kinezi postali najveći turistički putnici na svjetskoj razini.

Nova kineska srednja klasa, koja se teško može usporediti s bilo kojom drugom na svijetu, potrošila je tako lani tijekom svojih inozemnih putovanja 261 milijardu američkih dolara.

Neke od zemalja koje su već na svojem terenu, a potom i u Kini snimale TTXS, poput Češke i Danske, zabilježile su u mjesecima nakon emitiranja ubrzan porast broja turista s Dalekog istoka, a time i veću zaradu.

Danci su 2014. snimili čak dvije emisije, a u drugoj je sudjelovao i sam princ Frederik, koji je biciklirao Kopenhagenom zajedno s voditeljima emisije.

Show ima četiri voditelja, a svo četvero uživa status megazvijezda u Kini.

Izvor: Hina

POPULARNE KATEGORIJE

Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Vidi više

Cookies Kolačići (COOKIES) Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne. Što je kolačić? Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, da pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično. Kako onemogućiti kolačiće Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internetski preglednik koji koristite. Chrome Firefox Internet Explorer 11 Internet Explorer 7, 8, 9, 10 Safari Opera Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama Vipneta. Što su privremeni kolačići? Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju. Što su stalni kolačići? Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama. Što su kolačići od prve strane? Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu. Što su kolačići treće strane? Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. Da li objektivno.hr koristi kolačiće? Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kakve kolačiće koristi objektivno.hr i zašto Privremeni kolačići (engl. Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Objektivno.hr ih koristi da omogući pristup sadržaju i omogući stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na objektivno.hr. Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Objektivno.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni”, što korisnicima olakšava pristup stranicama kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Da li na web-stranici ima kolačića treće strane? Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Za mjerenje posjećenosti objektivno.hr koristi Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis spremaju kolačiće, možete to učiniti: Google Analytics Opt-out. Objektivno koristi kolačiće u svrhu oglašavanja vlastitih proizvoda i usluga, te usluga i proizvoda svojih partnera koji bi korisnika mogli zanimati. Prikazivanje oglasa koje korisniku dostavlja objektivno.hr ili partner omogućuje se putem kolačića koje objektivno.hr, odnosno treća strana može postaviti u Web-preglednik korisnika. Korisnik uvijek može samostalno regulirati primanje kolačića putem postavki svojeg Web preglednika. Dodatne informacija oko isključivanja kolačića Trenutno postoji nekoliko web-stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.eu/

Close