Posljednjih nekoliko godina navike kupovanja su se radikalno promijenile. Ponekad smo proizvod mogli kupiti samo u trgovini, no svijet kupnje je razvojem informacijsko-telekomunikacijske tehnologije prerastao okvire stacionarne prodaje te se proširio na brojne online platforme. Proizvodi iz cijelog svijeta su na doseg klika mišem ili pritiska prsta na pametnom telefonu. Disrupcija u načinu na koji razmišljamo o životnom prostoru i javnom prijevozu te višekanalna (multichannel) trgovina samo su neki od megatrendova koji se događaju u gradovima diljem svijeta.
Sve više i više Hrvata uživa u prednostima online kupovine, a ujedno ne žele odustati od iskustva kupnje i savjetovanja u trgovini. Hervis kao vodeći ponuđač sportske opreme u Hrvatskoj je svjestan potreba i želja svojih kupaca te im stoga nudi revolucionarnu uslugu koja briše granice između online i klasične prodaje. Hervis nudi jedinstvenu uslugu višekanalne kupovine koja povezuje online, mobilnu i konvencionalnu kupovinu, koju možete obavljati u bilo koje vrijeme i bilo gdje.
Kao pionir višekanalne prodaje, mješavinom svjetova kupovine Hervis je u potpunosti modernizirao proces kupnje i omogućio potpuni doživljaj kupovine. Tako je, prema riječima direktora Hervisa Aleša Černea, postavio važne granice u svijetu kupnje.
Kupci žele proizvod kupiti i platiti online, a pokupiti ga u fizičkoj trgovini ili pak žele isprobati proizvod uživo, a transakciju završiti online. Ujedno očekuju da trgovci uče iz njihovih prijašnjih kupnji i žele personalizirani, prilagodljivi i ujednačeni pristup na svim kanalima i mjestima prodaje. Rješenje koje omogućuje da se prodaje na takav način jest višekanalna prodaja i dostupna je svim kupcima Hervisa.
Hervis je međunarodno poduzeće koje posluje već dulje od 40 godina. U Hrvatskoj se poduzeće Hervis d.o.o. pojavilo 2006. godine, a do sada je sa šesnaest prodajnih mjesta postalo najveći i vodeći lanac prodavaonica sportske opreme te odjeće za sport i slobodno vrijeme. Budući da svojim kupcima, osim vrhunske ponude sportske opreme i stručnog savjetovanja, želi omogućiti najbolje iskustvo kupnje na prodajnom mjestu, obnovljeno je svih 16 poslovnica u Hrvatskoj, te su promijenjene u prostore u kojima kupnja predstavlja istinski užitak. Svoju priču o uspjehu Hervis je posljednjih godina nadogradio jedinstvenom uslugom višekanalne prodaje, što je proslavio pomlađivanjem svog logotipa koji prikazuje mješavinu različitih svjetova kupovine.
„S multichanneling uslugom izbrisali smo granicu između stacionarne i online prodaje. Štoviše, povezali smo prednosti oba svijeta te smo ih nadogradili. Hervis time ukazuje da je online prodaja iznimna prilika i za stacionarnu prodaju: isprepletenost oba kanala nije samo iznimna konkurentska prednost u usporedbi s običnom online prodajom, nego i iznimna prednost za sve stacionarne trgovine“, rekao je Aleš Černe, direktor Hervisa.
„Poslovanje se primjetno mijenja, kao i navike kupnje. Svi dobavljači žele biti online te zajedno možemo ostvariti najveće uspjehe i našim kupcima omogućiti upravo ono što žele“, dodaje Černe.
Online prodaja je u velikom porastu, u Hervisu na godišnjoj razini premašuje sve prognoze, budući da je godišnji rast prodaje veći od 30 posto. U pravilu, često naručujemo proizvode iz cijelog svijeta, što je često i rizik. Hervis online prodaja ima veliku prednost, jer kao slovenski trgovac u usporedbi sa stranim također donosi puno veću sigurnost kod kupnje. S višekanalnom prodajom Hervis je iskustvo kupnje u mnogočemu podigao na novu razinu. Naime, sada željeni proizvod možete pogledati, rezervirati, naručiti i kupiti, kao što vi želite i kada želite – direktno u trgovini, putem interneta ili putem mobilnog uređaja.
Primjerice, iskoristite vrijeme dok čekate na putu i provjerite ponudu, rezervirajte ili naručite željeni proizvod. Ta usluga je pogodna i za one koji radije izbjegavaju naporne aktivnosti u trgovačkim centrima ili žele brzo obaviti kupnju. Možete se odlučiti za dostavu proizvoda na kućnu adresu ili besplatno preuzimanje u nekoj od 16 poslovnica Hervisa diljem Hrvatske. Prije nego što posjetite neku od poslovnica Hervisa želite znati je li proizvod kojeg tražite na zalihi? Nema problema. Putem mobilnog uređaja udobno i brzo možete provjeriti raspoloživost odabranog proizvoda te ga samo jednim klikom možete rezervirati u vama najbližoj poslovnici Hervisa, gdje ga potom možete preuzeti. Možete ga naručiti u bilo kojoj poslovnici Hervisa i to bez poštanskih troškova. Ako vam proizvod ne odgovara, jednostavno ga možete zamijeniti u Hervisovim trgovinama, bez obzira na to jeste li ga kupili i platili putem interneta. Dakle, bez neugodnosti sa zamatanjem i slanjem proizvoda natrag.
Dodatna prednost online prodaje je da na taj način i poslovnice Hervisa u manjim mjestima kupcima nude cjelokupan komplet proizvoda i veličine brojeva.
Kao što kaže Aleš Černe, „Hervis je online prodajom stigao u svako selo. Iako je kupac poprilično udaljen od najbližeg Hervisa, širokom ponudom na web stranici prisutan je u svakom domu.“
Također je moguće i obratno. Vi ste u jednoj od trgovina pronašli proizvod koji vam se sviđa, ali upravo imate nekog posla te bi radije da vam ga isporučimo na kućnu adresu? Možda imate pitanje u vezi s proizvodom u online trgovini i prije kupnje želite dodatni stručni savjet? Jednostavno posjetite poslovnicu Hervisa i proizvod putem interneta naručite u trgovini. Upravo je to jedna od velikih prednosti višekanalne kupnje, te tako online kupnju možete obaviti i u klasičnoj trgovini.
Narudžbu odabranog proizvoda zajedno sa savjetnikom možete predati i putem tableta – tako da tijekom online kupovine možete dobiti stručni savjet, a odabrani proizvod će prema potrebi biti isporučen na vašu kućnu adresu ili u odabranu poslovnicu Hervisa. Ta opcija je vrlo praktična, pogotovo kada se kupuju veći i teži komadi opreme. Sve to također znači da je način plaćanja u potpunosti prilagođen vašim željama i navikama. Kreditnom ili debitnom kartica možete platiti proizvod u online trgovini ili poslovnici putem tableta.
brojke
- 90% kupaca istražuje proizvod online prije nego što se odluči za kupnju
- 60% kupaca istražuje proizvod online dok su u fizičkoj trgovini
- U posljednjih 6 mjeseci, 66% kupaca obavilo je transakcije koje uključuju više od jednog kanala prodaje
- 73% kupaca radije bira brendove koji koriste njihove osobne informacije i preference kako bi im pružili personalizirano iskustvo kupnje
- 84% of kupaca vjeruje kako bi prodavači trebali bolje povezati svoje fizičke i online kanale prodaje
- 98% porasta u prodajinakon integracije offline i online kanala prodaje.