7. WEEKEND MEDIA FESTIVAL DOVODI REGIJU U ROVINJ: Kako se prilagoditi svijetu brzih promjena?

Pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, sedmi Weekend Media Festival, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. rujna, ponovno donosi jedinstvenu kombinaciju konferencije, druženja i zabave, ovaj put bogatiju nego ikad. U pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj posjetitelji će moći birati između pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a navečer ih očekuju partyji […]

Pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, sedmi Weekend Media Festival, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. rujna, ponovno donosi jedinstvenu kombinaciju konferencije, druženja i zabave, ovaj put bogatiju nego ikad.

U pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj posjetitelji će moći birati između pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a navečer ih očekuju partyji po kojima je Weekend već nadaleko poznat. „Imamo dosad najviše predavača i panelista, a posebno smo pojačali program radionica, jer želimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima koja mogu odmah primijeniti u poslu. Nakon cjelodnevnih predavanja i panela, slijedi cjelonoćna zabava. Weekend doista živi 24 sata na dan”, istaknuo je na predstavljanju programa direktor festivala Tomo Ricov.

Iako je i dalje prvenstveno okupljanje regionalne komunikacijske industrije, Weekend je posljednjih godina proširio svoj doseg i na poslovne teme.

O velikom restrukturiranju hrvatskog businessa raspravljat će čelni ljudi najvećih hrvatskih kompanija – Davor Tomašković, predsjednik Uprave HT-a, Sanel Volarić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma i Jurica Novak, partner iz konzultantske kompanije McKinsey&Company.

„Ove smo godine vidjeli puno promjena na čelu najvećih hrvatskih kompanija. Svjedočimo i procesima restrukturiranja, iskoracima u sasvim nova područja poslovanja. Stoga smo u Rovinj pozvali vodeće ljude najvećih hrvatskih kompanija da nam otkriju kako se prilagođavaju svijetu brzih promjena”, najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.

Weekend ne okuplja samo poslovne ljude, nego i vodeće znanstvenike. Oni će na svom panelu pokušati odgovoriti na pitanje ”Otići ili ostati?”. Pitanje je potaknuto tezom iz nedavno objavljenog članka u medijima, prema kojoj Hrvatska ne dopušta uspjeh pa se uspjeti može samo ako se ode u inozemstvo.

Vlasnik Pink televizije Željko Mitrović, čije je medijsko carstvo nedavno procijenjeno na više od 300 milijuna eura, ove godine prvi put je gost Weekend Media Festivala. U razgovoru One on one Mitrović će govoriti o svojim regionalnim planovima, a možda i o navodnoj prodaji Pinka ruskom Gazpromu.

O medijima

Jesu li odnosi s javnošću došli do svoj prirodnog kraja? Na to provokativno pitanje svoj će odgovor u Rovinju ponuditi Dejan Verčič, pročelnik Centra za marketing i odnose s javnošću Sveučilišta u Ljubljani. Smrt odnosa s javnošću, Verčičeva je teza, mogla bi biti neizbježna posljedica pojave integriranog komuniciranja, novinarstva marki, marketing sadržaja i mnogih drugih formi koje dovode u pitanje smisao dosadašnjeg PR-a.

Također će se govoriti o situaciji u novinarstvu. Pred urednike regionalnih informativnih programa postavljena su pitanja koliko nam i kako formatiranih vijesti uistinu treba te kako uskladiti veličinu tržišta s brojem kanala i informacija. Dugogodišnji novinari i urednici razgovarat će i o stanju profesije, koji su glavni uzroci njezina propadanja i može li novinarstvo uopće preživjeti.

I dok „ozbiljno” novinarstvo prolazi duboku krizu, „neozbiljno” je, čini se, u usponu. Vijesti s humorističkih portala nerijetko su toliko uvjerljive da na njih nasjedaju i mediji koji bi trebali biti ozbiljni. Primjerice, u Velikoj Britaniji humor je prava industrija, ali i u regiji imamo nekoliko dobrih primjera, poput News bara, Njuz.neta ili Tina Vodopivca. Oni će sasvim ozbiljno govoriti o važnosti humora u društvu i pokušati odgovoriti na barem jedno teško pitanje: kako to da je najpoznatiji komičar iz regije Slovenac, a ne Bosanac?

Uz panele i predavanja, ovogodišnji Weekend veliki je prostor dao radionicama, namijenjenima svima onima koji žele vidjeti kako agencije i mediji funkcioniraju iznutra. U dva dana bit će održano ukupno devet radionica, na teme širokog raspona, od marketinga i medijskog planiranja do televizije i turizma.

Weekend i HURA nastavljaju i s Balcannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije. Za prošlogodišnji BalCannes bila su prijavljena čak 82 rada iz cijele regije, a sličan je odaziv i ove godine. Prijave traju do 8. rujna na www.balcannes.com. Po drugi put će biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. Sam SoMo Borac je showcase regionalne digitalne industrije, razmjena znanja i okupljalište digitalnih profesionalaca, a prijave traju do 9. rujna na www.somoborac.com.

Party, party, party

Čuveni partyji na Weekendu su najbolja mjesta networkinga na festivalu. Počinju u četvrtak s Weekend welcome partyjem u klubu Pepermint u Rovinju, na kojem će sudjelovati poznati DJ-ji: Tomo In Der Muhlen, Mate Janković, Martin Milinković, Filip Jelaš, Ela Radić, DJ Dodo i Tomo Ricov. U petak slijedi slovenski party uz poslasticu iz Ljubljane – Sladicu. Izvrstan uvod u slovenski party bit će novosadske The Frajle, ženski band sve popularniji i u Hrvatskoj. Party program u subotu zaključuje veliki koncert Psihomodo Popa koji će za posjetitelje Weekenda svirati do ranih jutarnjih sati.

Na 7. Weekend Media Festivalu očekuje se oko 4000 sudionika i posjetitelja, među kojima više od 500 akreditiranih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cijele regije. Prijave za ovogodišnji Weekend još su u tijeku na www.weekendmediafestival.com.

POPULARNE KATEGORIJE

Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Vidi više

Cookies Kolačići (COOKIES) Kako bi ova web stranica radila ispravno te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšavanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (cookies) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne. Što je kolačić? Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, da pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično. Kako onemogućiti kolačiće Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem internetskome pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite internetski preglednik koji koristite. Chrome Firefox Internet Explorer 11 Internet Explorer 7, 8, 9, 10 Safari Opera Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama Vipneta. Što su privremeni kolačići? Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju. Što su stalni kolačići? Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama. Što su kolačići od prve strane? Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu. Što su kolačići treće strane? Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe. Da li objektivno.hr koristi kolačiće? Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kakve kolačiće koristi objektivno.hr i zašto Privremeni kolačići (engl. Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internetski preglednik. Objektivno.hr ih koristi da omogući pristup sadržaju i omogući stvari koje možete učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na objektivno.hr. Trajni kolačići (engl. Persistent cookies) – obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Objektivno.hr koristi trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni”, što korisnicima olakšava pristup stranicama kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Da li na web-stranici ima kolačića treće strane? Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Za mjerenje posjećenosti objektivno.hr koristi Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis spremaju kolačiće, možete to učiniti: Google Analytics Opt-out. Objektivno koristi kolačiće u svrhu oglašavanja vlastitih proizvoda i usluga, te usluga i proizvoda svojih partnera koji bi korisnika mogli zanimati. Prikazivanje oglasa koje korisniku dostavlja objektivno.hr ili partner omogućuje se putem kolačića koje objektivno.hr, odnosno treća strana može postaviti u Web-preglednik korisnika. Korisnik uvijek može samostalno regulirati primanje kolačića putem postavki svojeg Web preglednika. Dodatne informacija oko isključivanja kolačića Trenutno postoji nekoliko web-stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. http://www.allaboutcookies.org/ http://www.youronlinechoices.eu/

Close